у цьому модулі ми:
-Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання
-Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
-Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
-Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
-Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
-Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
-Внесли зміни в План вивчення теми;
-Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Цей модуль був дуже цікавий. Мені сподобалося створювати блог. Це дуже захоплювача справа.
-Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання
-Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
-Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
-Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
-Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
-Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
-Внесли зміни в План вивчення теми;
-Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Цей модуль був дуже цікавий. Мені сподобалося створювати блог. Це дуже захоплювача справа.
Комментариев нет:
Отправить комментарий